مقاله ترجمه شده بانکداری آنلاین : رشته مدیریت بازرگانی

 مقاله ترجمه شده بانکداری

دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر استفاده از خدمات بانکداری آنلاین

عنوان فارسی :

عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری آنلاین

عنوان انگلیسی :

Factors affecting Palestinian customers’ use of online banking services

کلمات کلیدی :

  وفاداری الکترونیکی؛ اعتماد الکترونیکی؛ نگران مشتریان از حریم خصوصی؛ ارزش مشتریان برای شخصی سازی آنلاین؛ تمایل به پذیرش فناوری؛ فناوری و رهبری؛ استفاده از خدمات بانکداری آنلاین؛ مشتریان فلسطینی

درسهای مرتبط :

مقاله ترجمه شده مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 27 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 168
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. مقاله ترجمه شده مدیریت بازرگانی
مقاله ترجمه شده مدیریت بازرگانی
انجام نشده است

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله ترجمه شده مدیریت بازرگانی

مقاله ترجمه شده مدیریت بازرگانی

Purpose - The purpose of this paper is to examine factors that affect Palestinian customers’ use of online banking services. Design/methodology/approach - An empirical study was conducted using a questionnaire in order to test the hypotheses. The questionnaire was distributed to 500 respondents selected by the participating banks. A total of 369 complete questionnaires were returned. The study’s independent variables include technology adoption propensity, customers’ value for online personalization, customers’ privacy concern, e-trust, technological leadership and loyalty. Palestinian customers’ usage of online banking services is the dependent variable. Findings - The results of the model tested clearly suggest that the use of online banking services is influenced, respectively, by the technological leadership, e-trust, e-loyalty, customers’ value for online personalization, customers’ concern for privacy and propensity of technology adoption. Finally, this paper suggests that policy makers should develop a prioritized hierarchy of actions in developing the effective use of bank’s online services, based on the t- and p-values of the latter mentioned factors. Research limitations/implications - One limitation of the study is relying on self-reported cross-sectional data collection, rather than longitudinal surveying. Despite such limitation, the study provides the Palestinian banking sector with recommendations to promote online banking services based on the empirically identified factors affecting such service adoption. Practical implications - Palestinian banks should promote the adoption of online banking services by supporting personalization of services, privacy and trust. Customers should always be informed that their bank is among the first banks to introduce the latest state-of-the-art online services. Technology innovative and diverse online services should be offered by banks to attract customers. Originality/value - Although numerous research studies have studied the factors affecting customers in using electronic and online banking services, few studies have considered such usage in the developing countries, such as Arab countries in general and Palestine in particular. This is the first study to examine the factors affecting the adoption of online banking services in Palestine. This study provides empirical evidence to fill in the gap by providing a deeper understanding of the factors affecting the usage of online banking services in the country. The findings of this study can help decision makers in the Palestinian banks to develop practical plans that might accelerate and expand the adoption of online banking emphasizing personalized and trusted services offered with high level of security and privacy.

ترجمه نمونه متن انگلیسی مقاله بانکداری

هدف: هدف این مقاله، بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان فلسطینی از خدمات بانکداری آنلاین است. طراحی/روش پژوهش/رویکرد: یک مطالعه تجربی با استفاده از یک پرسشنامه جهت آزمون فرضیه ها انجام شد. پرسشنامه بین 500 پاسخگر انتخاب شده توسط بانک های شرکت کننده، توزیع شد. در مجموع 369 پرسشنامه کامل برگردانده شد. متغیرهای مستقل مطالعه شامل میل به بکارگیری فنآوری، ارزش مشتریان برای سفارشی یا شخصی سازی آنلاین، نگرانی های حریم خصوصی مشتریان، اعتماد الکترونیک، رهبری فنآوری و وفاداری بودند. استفاده مشتریان فلسطینی از خدمات بانکداری آنلاین، متغیر وابسته است. یافته ها: نتایج این مدل آزمون شده بوضوح بیان می کنند که استفاده از خدمات بانکداری آنلاین به ترتیب تحت تاثیر رهبری فنآوری، اعتماد الکترونیک، وفاداری الکترونیک، ارزش قائل شدن مشتریان برای شخصی سازی آنلاین، نگرانی های حریم خصوصی مشتریان و میل به بکار گیری فنآوری، قرار گرفتند. در آخر، این مقاله بیان می کند که سیاست گذاران باید یک سلسله مراتب اولویت بندی شده از اقدامات در توسعه استفاده موثر از خدمات آنلاین بانک، براساس مقادیر t و p عوامل ذکر شده در آخر، ابداع کنند. محدودیت ها/دلالت های پژوهش: یکی از محدودیت های این مطالعه اتکا به گردآوری داده های مقطعی خوداظهاری بود نه مطالعات طولی. علیرغم چنین محدودیتی، مطالعه حاضر برای بخش بانکداری فلسطین، توصیه هایی برای ارتقای خدمات بانکداری آنلاین براساس عوامل شناسایی شده با تحقیقات تجربی که بر بکار گیری چنین خدماتی موثر می باشند، فراهم می کند. دلالت های عملی: بانک های فلسطینی باید اتخاذ و بکارگیری خدمات بانکداری آنلاین را با پشتیبانی از سفارشی سازی خدمات، حریم خصوصی و اعتماد، ترویج دهند. مشتریان همیشه آگاه و مطلع باشند که بانکشان از جمله اولین بانکهایی است که جدیدترین خدمات نوین آنلاین بانکداری را ارائه می دهند. خدمات آنلاین نوین و متنوع فنآوری باید توسط بانک ها برای جذب مشتریان ارائه شوند. اصالت/ارزش: با اینکه مطالعات پژوهشی متعددی، عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و آنلاین را مطالعه کرده اند، اما مطالعات اندکی چنین کاربردی را در کشورهای در حال توسعه، مانند بطور کل کشورهای عربی و بطور خاص فلسطین، را مورد ملاحظه قرار داده اند. این اولین مطالعه ای است که عوامل موثر بر استفاده از خدمات بانکداری آنلاین در فلسطین را ارزیابی می کند. این مطالعه، شواهد تجربی برای رفع خلاء های پژوهشی، با فراهم کردن درک عمیق تر از عوامل موثر استفاده از خدمات بانکداری آنلاین در این کشور، را ارائه می دهد. یافته های این مطالعه می تواند به تصمیم گیرندگان در بخش بانکداری فلسطین کمک کنند تا برنامه های عملی که می توانند بکار گیری بانکداری آنلاین با تاکید بر خدمات شخصی و مورد اعتماد ارائه شده با سطح بالایی از امنیت و حریم خصوصی، توسعه دهند، را شتاب و گسترش دهند.

5 Apr 2019